Пн-Пт: с 9:00 до 20:00

Сб: c 9:00 до 15:00 Нд: вихідний

Дзвоніть: 9.00 - 20.00

Повернення та обмін

При отриманні товару в відділеннях служб доставки, обов'язково перевіряйте цілісність упаковки та її вмісту, відсутність дефектів і пошкоджень. Якщо при перевірці ви виявили видимі дефекти, то у вас є право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Умови повернення та обміну

  • ви можете повернути товар якщо він був пошкоджений службою доставки або з вини виробника (товарний брак);
  • ви можете повернути товар якщо він вам не сподобався зовні: не той колір, розмір, матеріал і т.п.;
  • повернути або обміняти товар ви можете протягом 14 днів з дня покупки, день покупки не враховується;
  • товар підлягає обміну або поверненню якщо на ньому немає слідів експлуатації, збережений зовнішній вигляд товару і упаковка, присутня розрахункова накладна, яка була видана при отриманні на пошті;
  • повернення грошей здійснюється на карту вашого банку або поштовим переказом, протягом 7 робочих днів після повернення товару;
  • товар можна обміняти на аналогічний або новий, розрахунок вартості проводиться на момент покупки товару в магазині, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів";
  • враховуйте що деякі товари (пледи, подушки, ковдри, постільна білизна і т.д.) належної якості, без пошкоджень з вини виробника або поштової служби, не підлягають обміну, відповідно до постанови про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів".

Як обміняти або повернути товар

  • для зв'язку з нашим менеджером використовуйте номер телефону +38 067 380 39 61 або заповніть форму та надішліть заповнені дані на наш email - info@odeyalka.com.ua;
  • відправте товар через відділення "Нової пошти" за узгодженими з менеджером даними.