Пн-Пт: с 9:00 до 20:00

Сб: c 9:00 до 15:00 Нд: вихідний

Дзвоніть: 9.00 - 20.00

Повернення та обмін

Шановні покупці!

При отриманні товару у відділеннях служби доставки, обов'язково перевіряйте цілісність упаковки і її вмісту, відсутність дефектів і пошкоджень. Якщо при перевірці ви виявили видимі дефекти або несправності, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Загальні умови повернення/обміну:

  • зв'яжіться з нашим менеджером по телефону +38 067 380 39 61 або скопіюйте шаблон заявки в електронному вигляді та відправте заповнені дані на наш email - info@odeyalka.com.ua;
  • відправити товар через відділення "Нової пошти" за узгодженими з менеджером даними;
  • отримати повернення грошових коштів або товару (у разі обміну) зручним для вас способом.

Додаткові правила обміну/повернення товару

  • за умови що товар не підійшов за кольором, формою, розмірами або іншими характеристиками, то доставку товару оплачує покупець;
  • повернення грошових коштів відбувається протягом 7 робочих днів з моменту звернення за допомогою поштового переказу або переказу на банківську карту клієнта;
  • обмін товару може бути проведений на аналогічну позицію або на інший товар з перерахунком вартості;
  • згідно частини 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи з вартості товару на момент його придбання;
  • згідно доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 деякі групи товарів належної якості не підлягають поверненню або обміну.